vineri, 14 decembrie 2007

Nu conteaza ceea ce am fost!Conteaza ceea ce am ajuns!

Este foarte curios cum ne schimbam de la an la an,uneori chiar din ora in ora(valabil in special pt femei).Daca ma gandesc la mine, la cum eram acum 3-4 ani imi dau seama ca 90% din gusturile mele s-au schimbat,60% din prietenii mei au plecat sau i-am lasat (dar cei 40% sunt perfecti),comportamentul meu s-a schimbat in oarecare masura(ink mai am cateva zvacniri care amintesc de adolescenta mea zbuciumata). Daca inainte preferam sa ies in club...acum prefer sa merg la teatru sau sa ies la un suc,daca inainte preferam house-ul...acum nu-l mai suport(mai exact minimal-ul)ascult pop,british rock si alte chestii mult prea linistite,daca inainte pierdeam timpul aiurea...si acum il mai pierd:)) dar am realizat cat e de pretios si incerc sa fac ceva folositor pt mine sau altii,de ex citesc o carte .Oare cu gusturile astea voi ramane sau peste un an sau doi voi scrie din nou despre o schimbare radicala?I don't know...deocamdata imi place ceea ce fac si ceea ce sunt si astept urmatoarea mea etapa.

Niciun comentariu: